zondag 11 maart 2012

De toren van Koning Benjamin.

De les over koning Benjamin was een groot succes! De jongens letten goed op tijdens het filmpje en konden me zo vertellen wat koning Benjamin allemaal tegen zijn volk zei en waarin hij hen onderwees. Met deze goede raad bouwden we een mooie (pagoda)toren van origami. Ook hebben we nog een zoekplaat gedaan, waarbij de jongens in 5 minuten meer vonden dan ik in een half uur thuis.... ik voel me oud! :-)

Ook Sharing time (participatie periode) ging leuk: de jongens mochten op het whiteboard  alle profeten schrijven die ze kenden. Het liedje over de boeken van het Boek van Mormon dat zr. Lee ze momenteel aan het leren is kwam daarbij goed van pas! Daarna heb ik geprobeerd uit te leggen van "het Eerste Presidium" was (én wie, behalve Monson, daarin zaten - moeilijke namen voor de jongens hoor!). Ook hebben we genoten van het YouTube filmpje dat ook al zo'n succes was in de ZHV in Utrecht! De jongens vonden vooral de "submarine guy" erg stoer!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...